Αριθμολογική ανάλυση του ονόματος του παιδιού. Τι αποκαλύπτει το όνομά του για τον χαρακτήρα του;

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ;

Nomen est omen….

….Το όνομα είναι σημάδι.

Το όνομά μας είναι η ταυτότητα μας, είναι το πρώτο βασικό στοιχείο που μας διαφοροποιεί μέσα στο κοινωνικό σύνολο.Τα πάντα γύρω μας φέρουν ένα όνομα, οι άνθρωποι, οι περιοχές, τα κράτη, τα προιόντα κλπ. Μέσω των ονομάτων, επικοινωνούμε, ανταλλάσσουμε πληροφορίες, αξιολογούμε θετικά ή αρνητικά, αισθανόμαστε…

Βλέπουμε ότι τα ονόματα δεν είναι απλώς λέξεις που προφέρονται αλλά κρύβουν μέσα τους ένα ενεργειακό φορτίο, μια συγκεκριμένη δόνηση θα μπορούσε να πει κανείς. Αυτός ο “κραδασμός” είναι ιδιαίτερος για τον καθένα μας, όπως ξεχωριστό είναι και το όνομά του.

Με την βοήθεια τις αριθμολογίας μπορούμε να «αποσυμβολίσουμε» κι να ερμηνεύσουμε την δυναμική κάθε ονόματος και να συλλέξουμε πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά του ατόμου που φέρει το όνομα αυτό.

Έτσι λοιπόν μπορούμε να μάθουμε αρκετά πράγματα για την προσωπικότητα του παιδιού μας, τις ιδιαιτερότητες του, τις κλίσεις του, τα ενδιαφέροντα του καθώς και τα “δύσκολα” σημεία του.

Αλλά πως μπορούμε να το κάνουμε αυτό, εφαρμόζοντας τις βασικές αρχές της αριθμολογίας;

Μα φυσικά με έναν απλό τρόπο.!…ας πάρουμε λοιπόν ……“χαρτί και μολύβι”..

Γράφουμε αναλυτικά κι με κεφαλαία γράμματα το πλήρες ονοματεπώνυμο του παιδιού μας όπως αυτό εμφανίζεται στο πιστοποιητικό γεννήσεως κι όχι με κάποιο χαϊδευτικό η’ υποκοριστικό κλπ…

Μετατρέπουμε καθένα από τα γράμματα σε αριθμό σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:









Κάνοντας μια απλή πρόσθεση των αριθμών που προέκυψαν από την αντιστοίχιση, μετατρέπουμε το άθροισμα μας σε μονοψήφιο αριθμό. Αυτός ο αριθμός ονομάζεται αριθμός προσωπικότητας ή ονομαστικός αριθμός και μας παρέχει πληροφορίες για τον χαρακτήρα του παιδιού μας, είναι μια γενική ένδειξη τις προσωπικότητας του.

Ας δούμε ένα παράδειγμα…

Έστω ότι εξετάζουμε το όνομα:

Π  Η  Ν  Ε  Λ Ο  Π  Η   Δ Ε Λ Τ Α

7   8   5   5   3  6  7  8    4  5  3  2  1

Αθροίζοντας έχουμε : 7+8+5+5+3+6+7+8+4+5+3+2+1=64

Μετατρέπουμε το αποτέλεσμα σε μονοψήφιο αριθμό, δηλαδή στο παράδειγμα μας 6+4=10 κι 1+0=1

Άρα ο ονομαστικός αριθμός για το όνομα του παραδείγματος μας, είναι ο αριθμός:1

Κάνοντας τώρα τους δικούς μας υπολογισμούς βρίσκουμε τον αριθμό που μας δίνει μια γενική* περιγραφή, της προσωπικότητας του παιδιού μας.

(*):Μια πλήρης αριθμολογική ανάλυση απαιτεί κι την ημερομηνία γέννησης του παιδιού

Αν λοιπόν έχουμε:

Ονομαστικό αριθμό 1:

Γεννημένος αρχηγός!!

Το παιδί αυτό ξεχωρίζει για το θάρρος του, την ικανότητα του να παίρνει πρωτοβουλίες και την τάση να διοικεί.Του αρέσει η πρωτοτυπία και θα κάνει τα πάντα προκειμένου να διαφοροποιηθεί από την ομάδα και να ηγηθεί. Τείνει να επικρατήσει των υπολοίπων κι ενδόμυχα θεωρεί τον εαυτό του το κέντρο τις κοινωνικής δραστηριότητας και με αποφασιστικότητα θα διεκδικήσει τον πρωτεύοντα ρόλο του. Είναι άτομα που έχουν αυξημένη την αίσθηση των ευθυνών τους και είναι σημαντικό γι' αυτά να ανταποκρίνονται με σοβαρότητα στα καθήκοντα τους, στο διάβασμα τους, στις υποχρεώσεις τους. Έχουν μια τάση να ζητούν πολλά από τον εαυτό τους, επιδιώκοντας να πετύχουν τον στόχο τους. Μερικές φορές διασκορπίζουν τις δυνάμεις τους σε διαφορετικούς σκοπούς κινδυνεύοντας από …υπερκόπωση!

Ονομαστικό αριθμό 2:

Η διπλωματία είναι η λύση!!!

Η λέξη συνεργασία είναι κάτι που θα ακούσουμε συχνά να λέγεται και να αναζητείται από τα παιδιά αυτά ,αφού λειτουργούν καλύτερα με αυτόν τον τρόπο.Νιώθουν ότι μπορούν να εκφράσουν την προσωπικότητα τους μέσα στα πλαίσια μιας ομάδας που λειτουργεί με σίγουρο τρόπο κι έχει αναγνωρισμένο ρόλο. Οι μικροί μας φίλοι που ανήκουν σε αυτόν τον αριθμό,δεν προτιμούν το προσκήνιο των δράσεων μα αισθάνονται ανετότερα πίσω από το φως των “προβολέων”. Το να δρουν πρωταγωνιστικά μάλλον αγχώνει τα άτομα αυτά,τα φέρνει σε κατάσταση αμηχανίας και τα εμποδίζει να λειτουργήσουν αποτελεσματικά.Συντονίζουν,μεσολαβούν και λειτουργούν με προσοχή αναλαμβάνοντας να εκτελέσουν ένα προκαθορισμένο σχέδιο, στηρίζοντας τις προσπάθειες των άλλων παρά αυτενεργώντας.

Ονομαστικό αριθμό 3:

Επικοινωνώ… άρα υπάρχω!!!!

Είναι πολύ σημαντικό γι' αυτά τα παιδιά να βρίσκουν το δικό τους τρόπο έκφρασης, να μπορούν δηλαδή να προβάλουν στο περιβάλλον τους, την μοναδικότητα τους. Για να το πετύχουν αυτό μπορεί να διαλέξουν ένα ξεχωριστό τρόπο ντυσίματος,”περίεργα” ρούχα,κοσμήματα, ακόμα και να διακοσμούν το δωμάτιο τους με εντυπωσιακό τρόπο, γενικά να παρουσιάζουν μια εικόνα που τα κάνει να ξεχωρίζουν από τους πολλούς, την μάζα. Θέλουν να' ναι στο κέντρο τις προσοχής των άλλων καθώς πιστεύουν ότι όλοι έχουν να μάθουν κάτι από αυτούς!! Σίγουρα είναι άτομα κοινωνικά, σχετίζονται εύκολα και δημιουργούν παρέες, τις οποίες ξέρουν και να διατηρούν. Είναι οι διασκεδαστές τις συντροφιάς, ο συνδετικός της κρίκος, τα άτομα που με ευγένεια κι εγκαρδιότητα έλκουν τους άλλους κοντά τους. Σε πολλές περιπτώσεις αυτός ο αριθμός μας δηλώνει και μια καλλιτεχνική φύση και τάση.

Ονομαστικό αριθμό 4:

Η λογική του…προγράμματος!!!

Το χαρακτηριστικό των παιδιών, με αυτόν τον αριθμό, είναι η σταθερότητα και η εργατικότητα. Είναι από την φύση τους άτομα πειθαρχημένα,σοβαρά, υπεύθυνα. Αντιλαμβάνονται ότι τίποτα δεν αποκτιέται χωρίς κόπο και προσπάθεια γι' αυτό κι όταν διαλέξουν μια δραστηριότητα, επιδίδονται σε αυτήν “ψυχή τε και σώματι”. Είναι οι ακούραστοι δουλευτές που θέτουν στόχους κι ακολουθούν ένα μάλλον “αυστηρό” πρόγραμμα υλοποίησης. Δύσκολα ένα τέτοιο παιδί θα ασχοληθεί με ένα αντικείμενο που δεν έχει πρακτική σκοπιμότητα και σίγουρα θα αντιπαθεί την επιπολαιότητα, την ελαφρότητα, κυρίως την ανευθυνότητα. Καλό λοιπόν είναι να ακολουθούν δρόμους όπου επικρατεί ή που πρέπει να εξασκηθεί, η λογική και η κρίση. Είναι βέβαιο ότι θα περπατήσουν με συνέπεια και σοβαρότητα σε όποιο μονοπάτι ανοιχθεί μπροστά τους.

Ονομαστικό αριθμό 5:

Χαίρε ω χαίρε …ελευθεριά!!!

Παιδιά που αγαπούν την περιπέτεια, την κίνηση,τις αλλαγές είναι τα παιδιά αυτής της κατηγορίας. Και όταν λέμε αλλαγές αναφερόμαστε τόσο σε επίπεδο εξωτερικών εκδηλώσεων όσο κι εσωτερικής αναζήτησης. Θα λέγαμε ότι έχουν μια ατέλειωτη επιθυμία να αλλάζουν απόψεις, αναζητώντας πάντα το καινούργιο, το συναρπαστικό με τάση να δρουν με έναν ενθουσιασμό ίσως υπέρμετρο. Παρουσιάζεται έτσι μια αστάθεια κι εμφανίζονται συμπτώματα ενός…”εκκρεμούς” μιας κίνησης δηλαδή από την μια στάση στην…άλλη!! Βέβαια αυτή η μεταβλητότητα βοηθά τα παιδιά αυτά να προσαρμόζονται άνετα σε οποιαδήποτε απρόοπτη αλλαγή, όντας έτοιμα από την φύση τους να διαχειριστούν ικανότατα οτιδήποτε αναπάντεχο τους προκύψει. Πρέπει με την κατάλληλη αγωγή να μάθουν ότι η ελευθερία χρειάζεται πλαίσια για να μετατραπεί σε δημιουργία.

Ονομαστικό αριθμό 6:

Επιστροφη στις …ριζες!!!!

Το ζητούμενο των παιδιών αυτής της κατηγορίας είναι η αρμονία ,η ευγένεια και η προσφορά προς τους άλλους, ιδίως σε εκείνους που αποτελούν το στενό του περιβάλλον. Σπάνια τα παιδιά αυτά θα ακολουθήσουν το πρότυπο του επαναστάτη,του αντιδραστικού, του ιδιόρρυθμου. Απεχθάνονται τις ¨παραξενιές¨, ότι ξεφεύγει από τις παραδοσιακές συνήθειες, λιμάνι τους είναι οι οικογενειακές και φιλικές τους σχέσεις. Έχουν μια βαθιά ριζωμένη πεποίθηση ότι η μικρή κοινότητα που τους περιβάλλει είναι τόσο σημαντική για τα άτομα αυτά, όσο και η ίδια τους η οικογένεια. Θα δράσουν λοιπόν προστατευτικά και θα υπερασπιστούν τα συμφέροντα της ομάδας, σε σημείο που να προκαλέσουν ‘ασφυξία΄’ στους γύρω τους.  Δηλαδή το αυξημένο αίσθημα ευθύνης μπορεί εύκολα να μετατρέψει τα παιδιά αυτά σε…μικρούς τύρρανους !!!!!

Ονομαστικό αριθμό 7:

Ο μοναχικός ….

Παιδιά με φρόνηση κι εγκράτεια, αρκετά επιφυλακτικά.Το 7 μας δείχνει έναν χαρακτήρα εσωστρεφή και μια προσωπικότητα που αναζητά σοφία κι γνώση.  Η εξειδίκευση, η εφεύρεση είναι κάτι που συνεπαίρνει τα παιδιά αυτά και η μοναχική τους φύση βρίσκει διέξοδο σε τομείς όπως η καλλιτεχνία και οι θεωρητικές επιστήμες. Tα άτομα έχουν συχνά ‘μεταφυσικές’ ανησυχίες, αποποιούμενα κάθετί το πρακτικό και θα λέγαμε εμπορικό. Όπως όμως κι αν εκφράζεται μια προσωπικότητα αυτή το σίγουρο είναι ότι θα το κάνει με έναν τρόπο πνευματικό, γι΄αυτό και πολλά 7 γίνονται πολύ καλοί δάσκαλοι, σύμβουλοι αλλά και πολιτευτές με διάθεση προσφοράς.  Πρέπει αυτά τα παιδιά να μην απομονωνόνται από το περιβάλλον τους και κυρίως να μην κρατούν για τον εαυτό τους τις βαθιές τους σκέψεις.

Ονομαστικό αριθμό 8:

Ο μικρός …μάνατζερ!!!!

Ο αριθμός 8, είναι ο αριθμός της υλικής και οικονομικής ασφάλειας. Τα παιδιά αυτής της κατηγορίας είναι συνήθως ήσυχα, συντηρητικά και κάπως συνεσταλμένα. Θα κινούνται αργά, χωρίς ιδιαίτερες ‘τυμπανοκρουσίες’ έτσι θα φτάνουν σίγουρα στον στόχο τους και τίποτα δεν μπορεί να τους σταθεί εμπόδιο στο να πραγματοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους.  Λίγο ως πολύ έχουμε να κάνουμε με έναν ‘επιχειρηματικό’ νου, έναν χαρακτήρα πρακτικό που θέτει σε εφαρμογή σχέδια συγκεκριμένα και λεπτομερή, συχνά μεγαλόπνοα.  Η φύση των παιδιών αυτών είναι να εξουσιάζουν, να διοικούν, να διαχειρίζονται χρήματα, να ‘ρισκάρουν’ όποτε θέλουν να κερδίσουν. Το 8 φανερώνει μια προσωπικότητα οργανωτική, που δίνει κατευθύνσεις, παίρνει τον έλεγχο. Πρέπει να διδαχθεί ότι ο σκοπός ΔΕΝ αγιάζει τα μέσα…

Ονομαστικό αριθμό 9:

Ο …ιδεαλιστής

Είναι σχεδόν αδύνατον να μην συμπαθήσουμε ένα παιδί 9.  Αμέσως θα διακρίνουμε σε αυτόν τον χαρακτήρα μια ιδιαίτερη ευαισθησία, ένα άτομο με αυξημένη κοινωνικότητα, με γνήσιο ενδιαφέρον για τους άλλους. Τα παιδιά αυτά από την φύση τους αγαπούν βαθιά και με πάθος ανθρώπους και ιδέες κι έχουν την τάση να αφιερώνονται σε σκοπούς που εξυπηρετούν το ευρύτερο καλό. Έχουν μέσα τους έναν ιδεαλισμό, που τα ωθεί να ασχολούνται με τους αδύνατους, τους ανθρώπους που αδικήθηκαν. Έτσι το ενδιαφέρον των παιδιών 9 θα στραφεί προς την φιλανθρωπία, τις κοινωνικές δράσεις και τα ανθρωπιστικά προγράμματα.  Άξια αναφοράς επίσης είναι και η έλξη που τους ασκούν ‘μεταφυσικά’ θέματα, ασυνήθιστα και ‘μυστηριακά’ φαινόμενα. Θα λέγαμε ότι τα 9ρια είναι οι πιο πιστοί funs του ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ!!!! Καλό θα είναι για αυτά τα παιδιά να μάθουν να ελέγχουν την έμφυτη τάση τους για... ονειροπόληση και ίσως την υπερβολή.

Περισσότερα θέματα με ονόματα εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)