Μαθήματα μέσω skype

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
27













Διαδικτυακά ιδιαίτερα μαθήματα μέσω  skype για απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, για Έλληνες του εξωτερικού, αλλά και για όλους όσους θέλουν να απολαύσουν τα προνόμια της σύγχρονης τεχνολογίας.

Πλέον ο μαθητής μπορεί από τον δικό του χώρο να συνδέεται με τον εκπαιδευτικό και να κάνει ένα εξίσου ποιοτικό μάθημα με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, έχοντας μάλιστα σαφέστατα πλεονεκτήματα. 

Αυτά είναι: 

1. Ο πλουραλισμός: Μ' ένα κλικ θα έχετε πρόσβαση σε πλούσιο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, όπως βοηθήματα, σχεδιαγράμματα, ασκήσεις κι άλλα πολλά.

2. Η άνεση: Τα μαθήματα γίνονται στο σπίτι σας, αρκεί να διαθέτετε έναν υπολογιστή με σύνδεση στο internet, skype και webcam. Έτσι, δεν λείπει ούτε η ηχητική, ούτε η οπτική επαφή με τον εκπαιδευτικό, ενώ με καλή οργάνωση, το υλικό του μαθήματος είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμο σε αρχεία τύπου word ή pdf σε πραγματικό χρόνο.

3. Η ευελιξία: Είτε βρέχει είτε χιονίζει είτε νιώθετε αδιάθετοι, το μάθημα δεν χρειάζεται να χαθεί. Από την άνεση του γραφείου ή του καναπέ σας, μπορείτε να συνδεθείτε με την «αίθουσα διδασκαλίας» υπό κάθε συνθήκη. 

4. Η διασκέδαση:  Τα μαθήματα μέσω skype δίνουν άλλη πνοή στη διδασκαλία. Είναι η πλέον σύγχρονη μορφή παράδοσης μαθημάτων, ενώ ταυτόχρονα κρατάνε τον ποιοτικό χαρακτήρα των κλασικών ιδιαιτέρων μαθημάτων και συνδυάζονται άψογα με τη διασκέδαση. Η ελευθερία και ο πλούτος που κρύβει το διαδίκτυο, εκμεταλλέυονται στο έπακρο και  πέρα από την πρόσβαση στο ποικίλης ύλης εκπαιδευτικό υλικό, μπορείτε να παίζετε online εκπαιδευτικά παιχνίδια, τα οποία με τη σωστή καθοδήγηση του εκπαιδευτικού σας κάνουν να μαθαίνετε παίζοντας!

Για περισσότερες πληροφορίες ή για δήλωση ενδιαφέροντος για μάθημα επικοινωνήστε με τους παρακάτω τρόπους:


Μέσω e-mail στο zymvras@hotmail.gr

ή

μέσω facebook στο https://facebook.com/ididaskalia




Αποστόλης Ζυμβραγάκης
Πτυχιούχος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών

Δημοσίευση σχολίου

27Σχόλια
  1. στο σκυπε ποσ λεγετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι από την Κάλυμνο και θέλω να κάνω μάθημα μαζί σου. Γίνεται; Αν ναι, να σου στείλω για λεπτομέρειες e-mail στο zymvras@hotmail.gr ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και βέβαια γίνεται. Στείλε μου ένα e-mail να το κανονίσουμε, όποτε θέλεις. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω, εγώ νομίζω όμως πως το διαδίκτυο κρύβει και πολλούς κινδύνους!!!

    Περιμένω answer!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω να μην εννοείς σαν κίνδυνο το e-didaskalia.blogspot.gr. Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάντως μετά από τρεις μήνες μαθήματος μέσω skype έχω να δηλώσω κατενθουσιασμένη. Ειδικά για εμάς τα παιδιά των απομακρυσμένων άπό τα μεγάλα αστικά κέντρα περιοχών της Ελλάδας, τα μαθήματα μέσω skype φαίνονται σωτήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πληγρώνουμε για μαθήματα μέσω skype?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σαν να κάνεις ιδιαίτερα. Φυσικά όμως η τιμή είναι πολύ χαμηλότερη. Σε πολλές περιπτώσεις η τιμή είναι χαμηλότερη και πάνω από 50% από το να φέρνεις καθηγητή σπίτι.

      Διαγραφή
  9. καλησπέρα να ρωτησω και εγω μονο σχολικα μαθηματα γινονται ξενων γλωσσων γινονται>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς ακόμα η υπηρεσία για τις ξένες γλώσσες δεν είναι διαθέσιμη. Μελλοντικά, ίσως να υπάρξει.

      Διαγραφή
  10. Κανετε προετοιμασια κ για παννεληνιες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλαρακι μηπως γντ να μου πεις πως μπορω τα λυσσαρια της α.β,γ να τα βαλω και στο δικο μου μπλογκ? να μου δωσεις κωδικο αν γντ? επειδη σκοπευω να φτιαξω ενα μπλογκ για το γυμνασιο...φυσικα θα σου εχω και το λινκ του μπλογκ σου κατω απο το τσατ ...λοιπον?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε μου ένα e-mail να σε κατευθύνω για το πώς θα μπορούσε να το κάνεις.

      Διαγραφή
  12. να σε ρωτήσω κάτι..... είμαι δευτέρα λυκείου και δεν κάνω φροντιστήριο ή κάτι παρεμφερές. Νομίζεις πως αυτό θα μου κοστίσει στις Πανελλαδικές του χρόνου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μια ιδανική πολιτεία, αυτό θα ήταν το αυτονόητο. Ότι θα παρακολουθούσες το πρόγραμμα σπουδών του δημόσιου σχολείου και θα πετύχαινες στις Πανελλαδικές. Δυστυχώς όμως όλοι ξέρουμε πως λειτουργούν ορισμένα σχολεία και το φροντιστήριο κρίνεται αναγκαίο. Αν όμως κρίνεις πως στο σχολείο σου γίνεται σοβαρή δουλειά και έχεις μεράκι να ασχολείσαι με τις υποχρεώσεις σου , ψάχνοντας το λίγο παραπάνω (έστω και μέσω διαδικτύου), δεν θα έχεις πρόβλημα. Η δική σας η γενιά έχει να αντιμετωπίσει μια πολύ άσχημη κατάσταση, την οικονομική κρίση. Έχει όμως και κάτι άλλο που δεν το είχε κανείς μέχρι σήμερα. Το μεγάλο όπλο του διαδικτύου. Οπλίσου με αυτό και οργάνωσε τη μελέτη σου. Ψάχνε εκπαιδευτικό υλικό πάνω στην θεωρία σου και αναζήτησε το κάτι παραπάνω (αυτό που πιθανότατα κάνουν άλλοι στα φροντιστήρια). Αν θέλεις να ξέρεις κι εγώ δεν έκανα φροντιστήριο στη Β' Λυκείου. Έκανα μόνο στη Γ' και τελικά πέτυχα. Πάντως στις περισσότερες των περιπτώσεων, καλό είναι, αν μπορούν οι οικογένειες να παρέχουν στο παιδί φροντιστηριακή βοήθεια ακόμα και από μικρότερες ηλικίες. Από προσωπική πείρα η δουλειά που γίνεται στα φροντιστήρια είναι πολύ ποιοτική και ωθεί το παιδί στην επιτυχία.

      Διαγραφή
  13. Γεια σας, ενδιαφερομαι για μαθήματα της Α Γυμνασίου,περιμενω την απαντηση σας, ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας. Στείλτε μου ένα e-mail στο zymvras@hotmail.gr ή ένα μήνυμα στη σελίδα του facebook https://www.facebook.com/ididaskalia . Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  14. MPRABO POLY KALH IDEA....NA SE BALW STO SITE MOU POU EXW GIA ITALOYS ELLHNOMATHEIS...?EIMAI SYNADELFOS KATHGHTRIA AGGLIKWN ME ITALIKH EPARKEIA..SKYPE sofigr2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαθήματα Ελληνικών σε αλλοδαπό που διαμένει μόνιμα στο Εξωτερικό προσφέρετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φυσικά, στείλτε μου λεπτομέρειες με e-mail στο zymvras@hotmail.gr. Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι ειδους μαθηματα κανετε? ενδιαφερομαι για αλγεβρα-φυσικη α λυκειου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Από το Γυμνάσιο και μετά κάνω μόνο τα φιλολογικά μαθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα, εγώ είμαι φιλόλογος και πάρα πολλές φορές με έχετε βοηθήσει στα ιδιαίτερα μαθήματά μου με το υλικό σας.Εγώ θα ήθελα να μάθω περισσότερες πληροφορίες για τα μαθήματα που πραγματοποιούνται μέσω skype και για το αν θα μπορούσα να κάνω εγώ σε μαθητές.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου