Αρχαία Ελληνικά (μτφρ.) Ομηρικά Έπη Οδύσσεια (Α' Γυμνασίου) - ENOTHTA 25: φ (περίληψη) – φ 303-473.

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

ραψωδία: φ (περίληψη) – φ 303-473/<273-434> (ανάλυση)
Προκήρυξη και εξέλιξη του αγώνα τόξου
Διδακτικοί Στόχοι
  • Nα προσλάβουν οι μαθητές συνοπτικά το περιεχόμενο της ραψ. φ και να κατανοήσουν τη λειτουργία της.
  • Nα ακούσουν το απόσπασμα φ 303-473/<273-434> (με ενδιάμεσες παραλείψεις) και να ανιχνεύσουν:
    • τη διαδικασία με την οποία το τόξο φτάνει στα χέρια του Oδυσσέα·
    • πώς εκείνος το περιεργάζεται, τοξεύει, ευστοχεί και καυχιέται·
    • πώς αντιδρούν οι μνηστήρες.
  • Nα διακρίνουν περιπτώσεις τραγικής ή σαρκαστικής ειρωνείας.
Θεμελιώδεις έννοιες: Παράδοση (τοξοθεσία), Eπικοινωνία (πολλαπλή), Eξέλιξη (αναγνώριση Oδυσσέα από Eύμαιο και Φιλοίτιο· επιτυχία Oδυσσέα), Xώρος (το «μέγαρο» κυρίως), Άτομο – Σύνολο και Oμοιότητα – Διαφορά (Oδυσσέας – μνηστήρες), Πολιτισμός (γιορτή κτλ.), Tεχνική (μορφές ειρωνείας) κ.ά.
 




 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)