Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Αθήνα - Πληροφορίες για τη σχολή

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
ΑΘΗΝΑ

Κύριος σκοπός του Τμήματος είναι η προσφορά γνώσεων, η ανάπτυξη της έρευνας και η κάλυψη των αναγκών των Ελληνικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών σε τρεις ειδικούς τομείς:
α. Επιχειρησιακή Έρευνα / Διοικητική Επιστήμη.
β. Μάρκετινγκ.
γ. Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις.
Πιο συγκεκριμένα το Τμήμα επιδιώκει και επιτυγχάνει:
  • Να προσαρμόζεται και να συμβάλλει στις επιστημονικές εξελίξεις και τις διεθνείς τάσεις.
  • Να συνδέει την εκπαίδευση με την πράξη μέσω της συνεργασίας με τις επιχειρήσεις και διαμέσου εφαρμογών. 
  • Να υιοθετεί σύγχρονες μεθόδους εκπαίδευσης, όπως οι μελέτες περιπτώσεων, οι ομαδικές εργασίες, τα επιχειρησιακά παιχνίδια και η χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών. 
  • Να αναπτύσσει την έρευνα για την πάροδο της επιστήμης και για την εφαρμογή των επιστημονικών μεθόδων, με στόχο τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων και προϊόντων. 
  • Να αναπτύσσεται συστηματική συνεργασία μεταξύ καθηγητών και φοιτητών τόσο στα πλαίσια της εκπαίδευσης όσο και στα πλαίσια του επαγγελματικού προσανατολισμού. 
  • Να συνεργάζεται με τη διεθνή επιστημονική κοινότητα και να δραστηριοποιείται σ
  • τα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των άλλων Διεθνών Οργανισμών.

  • Προγράμματα Σπουδών
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ: 8 ΕΞΑΜΗΝΑ
Για να πάρει ο φοιτητής το πτυχίο του υποχρεούται να επιτύχει σε τριάντα οκτώ (38) συνολικά μαθήματα. Επιπλέον ο φοιτητής υποχρεούται να πάρει και έξι (6) μαθήματα ξένης γλώσσας εκτός αν, όπως σημειώνεται παρακάτω, κατέχει κάποιο αναγνωρισμένο δίπλωμα ξένης γλώσσας. Τα μαθήματα είναι ισοδύναμα μεταξύ τους και κάθε ένα διδάσκεται τέσσερις ώρες την εβδομάδα.
Ο φοιτητής έχει δικαίωμα να παρακολουθεί κάθε εξάμηνο μέχρι επτά το πολύ μαθήματα, δεν μπορεί όμως να πάρει το πτυχίο του σε λιγότερα από τέσσερα χρόνια. Όλοι οι φοιτητές του Τμήματος παρακολουθούν τα δύο πρώτα χρόνια ένα κοινό πρόγραμμα με μαθήματα κορμού: μαθηματικά, στατιστική, μαθήματα Η/Υ, οικονομικά, διοίκηση επιχειρήσεων. Στη συνέχεια, επιλέγουν μία από τις τρεις παρακάτω κατευθύνσεις: Διοικητική Επιστήμη Μάρκετινγκ Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Ο.Π.Α.
1. Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων
2. Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες
3. Επιστήμες των Αποφάσεων
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Οι επαγγελματικές προοπτικές των αποφοίτων του Τμήματος διαγράφονται εξαιρετικές: σύμφωνα με όλες τις δημοσιευμένες έρευνες, η ζήτηση στελεχών στους χώρους του Μάρκετινγκ και της Διοικητικής Επιστήμης είναι έντονη. Από την άλλη πλευρά η σχετικά πρόσφατη απελευθέρωση των μέσων επικοινωνίας εγγυάται ταχύτατη ανάπτυξη του κλάδου, ο οποίος προορίζεται να απορροφήσει όσους ακολουθούν την τρίτη ειδίκευση: “Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις”. Πιο συγκεκριμένα, οι πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να ξεκινήσουν την καριέρα τους ως στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών σε αρκετούς τομείς.
Πλεονεκτούν όμως ιδιαίτερα στους τομείς Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξαγωγών, Διαφήμισης, Έρευνας Αγοράς, Δημοσίων Σχέσεων, Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, Διοίκησης Προμηθειών και Υλικών, Ανάλυσης Συστημάτων και Ανάπτυξης Μηχανογραφκών Συστημάτων.
Επίσης, το υπόβαθρο των προγραμμάτων επιτρέπει την εξέλιξη των πτυχιούχων σε συμβούλους επιχειρήσεων και επιχειρηματίες. Παράλληλα οι πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους, σε μεταπτυχιακό επίπεδο, στον ευρύτερο χώρο των επιχειρηματικών σπουδών.
Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ έχει την ανάγκη εξειδικευμένων στελεχών με επιστημονική κατάρτιση και μοντέρνες αντιλήψεις στους τομείς: Μάρκετινγκ, Έρευνας Αγοράς, Πωλήσεων, Εξαγωγών, Ανάλυσης Συστημάτων, όπου μπορούν να απασχοληθούν με πολύ καλές προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης οι απόφοιτοι του Τμήματος. Επίσης, μπορούν να συνεργάζονται με επιχειρήσεις και οργανισμούς ως σύμβουλοι.
Οι πτυχιούχοι μπορούν να αναζητήσουν απασχόληση ως στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών ιδιαίτερα στους τομείς Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξαγωγών, Διαφήμισης, Έρευνας Αγοράς, Δημοσίων Σχέσεων, Διοίκησης Προμηθειών και Υλικών.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η σύγχρονη αγορά εργασίας για τους νέους που θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το μάρκετινγκ θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί δυναμική αλλά ταυτόχρονα κι αντιφατική. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος και η πολυμορφία της αγοράς απαιτεί εξειδίκευση και συνεχή κατάρτιση. Αυτά επιτυγχάνονται είτε με τη συνέχιση των σπουδών σε μεταπτυχιακό επίπεδο, είτε με σεμινάρια επιμόρφωσης, είτε μέσα από την ίδια τη δουλειά. Στην αρχή οι απόφοιτοι ίσως απασχοληθούν σε θέσεις κατώτερες του πτυχίου τους χωρίς πάντως να αντιμετωπίζουν έντονα προβλήματα ευρέσεως εργασίας αφού η ζήτηση είναι σταθερή και οι προοπτικές σταθερές καθώς η αγορά έχει ανάγκη από ειδικούς μάρκετινγκ επιστημονικά καταρτισμένους.
ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Διευθυντές Πωλήσεων και Μάρκετινγκ Διευθυντές Διαφήμισης Υπεύθυνοι Στρατηγικού Μάρκετινγκ







Περισσότερα θέματα για τα πανεπιστήμια εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)