Ψυχολογικό τεστ: Πόσο μετράει η αγάπη και πόσο το σεξ στη σχέση σας;

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

Κάντε το τεστ: Πόσο μετράει η αγάπη και πόσο το σεξ στη σχέση σας;

Αυτό το ψυχολογικό τεστ το κατάρτισε μια ομάδα επιστημόνων από το πανεπιστήμιο του Μέριλαντ σε συνεργασία με ψυχολόγους από την Ολλανδία. Σύμφωνα με τους ψυχολόγους, ο έρωτας είναι ένα μείγμα από το πόση “τρέλα” και σεξουαλικό ενθουσιασμό έχει ο ένας για τον άλλο και από το πόση ανάγκη για ψυχική ένωση και επιθυμία να είναι “δεμένοι” μαζί έχει ο ένας για τον άλλο.

Προσθέτουν, δε, ότι αυτά τα δύο συναισθήματα είναι ανεξάρτητα το ένα από το άλλο και ως εκ τούτου είναι εφικτό να μετρηθούν με επιμέρους σκορ.

Απαντήστε στις ακόλουθες 20 ερωτήσεις. Το κενό σε κάθε πρόταση είναι φυσικά το όνομα για τον/την σύντροφό σας.

Βαθμολογήστε τον εαυτό σας με 1= ”συμφωνώ απόλυτα” έως 7= “δεν συμφωνώ καθόλου” σε κάθε μία ερώτηση ξεχωριστά. Στο τέλος θα δείτε με ποιον τρόπο αθροίζονται οι απαντήσεις σας.

1. Πιάνω τον εαυτό μου να “κοιτάζει στο πουθενά” όταν σκέφτομαι τον/την________.
2. Νιώθω ότι μπορώ να υπολογίζω στον/στην __________.
3. Νιώθω σαν να τρέμουν τα γόνατά μου όταν είμαι κοντά στον/στην____________.
4. Είμαι έτοιμος/η να μοιραστώ την περιουσία μου με τον/την ____________.
5. Θα αισθανόμουν μόνος/η χωρίς τον/την______________.
6. Τα συναισθήματά μου για τον/την____________ μειώνουν την όρεξή μου.
7. Οι σκέψεις μου για τον/την ____________ καθιστούν δύσκολο για μένα να επικεντρωθώ σε κάτι άλλο.
8. Ο/Η____________ είναι η μοναδικός/ή για μένα.
9. Φοβάμαι μήπως πω κάτι λάθος όταν μιλάω για τον/την ___________.
10. Ο/Η____________ ξέρει τα πάντα για μένα.
11. Ελπίζω ότι τα συναισθήματά μου για τον/την__________ δεν θα τελειώσουν ποτέ.
12. Νιώθω να ιδρώνουν τα χέρια μου όταν είμαι κοντά στον/στην__________.
13. Νιώθω συναισθηματικά συνδεδεμένος/η με τον/την____________.
14. Βρίσκομαι σε ένταση/εγρήγορση όταν είμαι κοντά στον/στην ____________.
15. Ο/Η___________ μπορεί να με καθησυχάσει όταν είμαι αναστατωμένος/η.
16. Δυσκολεύομαι να αποκοιμηθώ, επειδή σκέφτομαι τον/την___________.
17. Ψάχνω συχνά για εναλλακτικές σημασίες των λέξεων του/της____________.
18. Ο/Η____________ είναι το πρόσωπο που μπορεί να με κάνει πιο ευτυχισμένο/η.
19. Ο/Η____________ είναι στα σχέδια μου για το μέλλον.
20. Είμαι ντροπαλός όταν ο/η _____________ είναι γύρω μου.

Τώρα, προσθέστε τα αποτελέσματά σας για κάθε ένα από τα παρακάτω σετ ερωτήσεων ξεχωριστά:

Σετ 1: Ερωτήσεις 1, 3, 6, 7, 9, 12, 14, 16, 17, 20

Σετ 2: Ερωτήσεις 2, 4, 5, 8, 10, 11, 13, 15, 18, 19

Το 1ο σετ αντιπροσωπεύει τον ερωτικό ενθουσιασμό που υπογραμμίζεται από την σεξουαλική “τρέλα” και επαφή που έχει ο ένας με τον άλλο. Το 2ο σετ αντιπροσωπεύει το πόσο ψυχικά κοντά νιώθετε με τον/την σύντροφό σας και το πόσο πολύ τον/την αγαπάτε σε επίπεδο συντροφικότητας στην ζωή.

Σκορ

Αν και στα δύο σετ είχατε σκορ περίπου 40-45, τότε μάλλον είστε σε μια σχέση όπου δεν έχετε φτάσει ακόμα στο σημείο του να “είναι ο ένας μοναδικός για τον άλλο”.

Αν στο 1ο σετ είχατε σκορ περίπου 20-30, τότε η σχέση σας βασίζεται στην ερωτική/σεξουαλική έλξη. Αντίστοιχα, αν σε αυτό το σετ ερωτήσεων το σκορ σας είναι υψηλό (50-60) τότε είστε σε μια φάση που νιώθετε άρρηκτα συνδεδεμένοι ο ένας με τον άλλο. Τα αντίστροφα, φυσικά ισχύουν στο σκορ του 2ου σετ ερωτήσεων.

Περισσότερα ψυχολογικά τεστ εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)