Κάντε αυτό το σύντομο τεστ και δείτε αν είστε αγχωμένοι αυτή την περίοδο!

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Αποτέλεσμα εικόνας για Κάντε το τεστ και υπολογίστε το επίπεδο του άγχους σας

Απαντήστε τις παρακάτω ερωτήσεις, για να δείτε πόσο αγχωμένοι είστε αυτό το διάστημα.

Ποιες από τις παρακάτω προτάσεις σας εκφράζουν;

Βρήκα τον εαυτό μου να αναστατώνεται από αρκετά ασήμαντα πράγματα.
Έχω ξηρότητα στο στόμα μου. 
Δεν έχω κανένα θετικό συναίσθημα. 
Ένιωσα ότι η ζωή δεν είχε νόημα. 
Πρόσφατα ένιωσα πως δεν μπορώ να αναπνεύσω ή ανέπνεα γρήγορα. 
Ένιωσα πως τα πόδια μου δεν μπορούν να με κρατήσουν. 
Δεν μπορούσα να χαλαρώσω ούτε να ηρεμήσω. 
Ένιωσα πως θέλω να λιποθυμήσω. 
Ήμουν σε μια κατάσταση έντασης για ώρα. 
Αισθάνθηκα άχρηστος να αντιμετωπίσω μια κατάσταση. 
Ένιωσα τρομοκρατημένος.

Αν σας εκφράζουν παραπάνω από τις μισές προτάσεις, αυτό σημαίνει πως αυτήν την περίοδο έχετε έντονο στρες.

Περισσότερα ψυχολογικά τεστ εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)