Συγκινητικό βίντεο: Πότε ήταν η τελευταία φορά που είπατε στη μαμά σας πόσο την αγαπάτε;

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
mothersday
Δείτε το συγκινητικό βίντεο από την έκπληξη ενός γιου στη μητέρα του με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, το οποίο έχει γίνει viral και έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 5 εκατομμύρια προβολές μέσα σε λίγες μόνο ημέρες.
«Γεια σου μαμά, χρόνια πολλά. Θέλω να σου πω πόσο σε αγαπώ και πόσο εκτιμώ όλα όσα έχεις κάνει για μένα.
Η απόσταση μεταξύ μας δεν ήταν πάντα εύκολη. Θυμάμαι την τελευταία φορά που βρεθήκαμε πριν από δύο χρόνια. Οδήγησες δύο ώρες για να πιούμε έναν καφέ για 45 λεπτά.
Μου λείπεις, ήταν δύσκολο.
Έκανες τόσες θυσίες για να με μεγαλώσεις. Κι εγώ πήρα όλα όσα μου έδωσες και έφυγα. Χάρις σε εσένα, στέκομαι εδώ σήμερα. Πατέρας, σύζυγος, αξιωματικός του πολεμικού ναυτικού. Εσύ μου έδειξες πώς να δουλεύω και να μην τα παρατάω. Να σέβομαι. Να έχω αξιοπρέπεια. Πέτυχα όλα αυτά τα πράγματα μέσα από το παράδειγμά σου.
Εύχομαι, όταν με κοιτάζεις να βλέπεις τον άνδρα που ήθελες να γίνει το αγόρι σου. Είμαι υπερήφανος να σε λέω μητέρα. Είμαι περήφανος που είμαι γιος σου. Με έκανες τον άνδρα που είμαι σήμερα.
Σ' αγαπώ με όλη μου την καρδιά».



Περισσότερα συγκινητικά θέματα εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)