40 φράσεις αγάπης που πρέπει να λέμε συνέχεια στα παιδιά μας!

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Δείτε παρακάτω μερικές σπουδαίες κουβέντες που είναι σημαντικό όλοι οι γονείς να λένε συχνά στα παιδιά τους γιατί... το αξίζουν!
1. Δεν πειράζει να είσαι θυμωμένος. Μπορώ να σε βοηθήσω να ηρεμήσεις.
2. Καταλαβαίνω ότι είσαι λυπημένη. Θα καθίσω λίγο μαζί σου.
3. Δεν είναι κακό να νιώθει κανείς απογοήτευση. Το έχω νιώσει και εγώ.
4. Δεν πειράζει.
5. Μου αρέσει το ποια είσαι.
6. Είσαι σημαντικός για εμένα.
7. Σε ακούω.
8. Είμαι εδώ.
9. Δεν είσαι υποχρεωμένη να με κάνεις χαρούμενη.
10. Τα συναισθήματά σου δεν ορίζουν το ποια είσαι. Θα περάσουν...
11. Μπορώ να αντέξω τα συναισθήματά σου, όσο έντονα κι αν είναι.
12. Ναι, θα σε βλέπω να παίζεις.
13. Ναι, θα παίξω κι εγώ μαζί σου.
14. Ναι, θα ξαπλώσω μαζί σου.
15. Με κάνεις να χαμογελάω.
16. Πιστεύω σε εσένα.
17. Σε εμπιστεύομαι.
18. Μπορείς να τα καταφέρεις.
19. Δεν είσαι τέλεια, αλλά ούτε εγώ είμαι.
20. Η αγάπη μας, όμως, είναι τέλεια.
21. Σε ευχαριστώ.
22. Είμαι υπερήφανη για εσένα.
23. Είμαι ευτυχισμένη που είσαι εδώ.
24. Δεν πειράζει να κάνουμε λάθη.
25. Πάρε τον χρόνο σου.
26. Είσαι δυνατή.
27. Είμαι υπερήφανη που είμαι η μαμά σου.
28. Είσαι γενναίος.
29. Σε συγχωρώ.
30. Κλάψε. Άστο να βγει από μέσα σου.
31. Σε σκεφτόμουν συνέχεια.
32. Μου έλειψες σήμερα.
33. Δεν πειράζει να αλλάζεις γνώμη.
34. Δεν είναι κακό να ζητάς βοήθεια.
35. Σε ακούω.
36. Σε βλέπω.
37. Λυπάμαι.
38. Κάνεις την ζωή μου καλύτερη.
39. Είσαι ικανός.
40. Σε αγαπώ, πάντα, όπως ακριβώς είσαι.
Περισσότερα θέματα για γονείς εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)