Η βουβή κραυγή ενός αγοριού-θύματος bullying: Θα αντέξετε να δείτε το βίντεο;

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Όπως χαρακτηριστικά περιγράφει ο Jonah στις κάρτες του, είναι θύμα bullying από την Πρώτη Δημοτικού. Μπορεί να χαμογελάει αλλά μέσα του θέλει να ουρλιάξει. «Δεν είμαι χαρούμενος. Ό,τι βλέπετε από μένα είναι ψεύτικο», λέει και συνεχίζει: «Έχω κάνει πράγματα για τα οποία δεν είμαι υπερήφανος. Έχω κοπεί... έχω σημάδια επάνω μου. Η αυτοκτονία μου φαινόταν συχνά ως μια λύση. Την πρώτη φορά που την επιχείρησα ήμουν στη Δευτέρα Δημοτικού.»
Κάποια στιγμή, όμως, ο Jonah αποφάσισε ότι δεν αντέχει άλλο να τον περιγελούν, να τον κοροϊδεύουν και να τον χτυπούν. Αρχίζει να δακρύζει. Εξομολογείται ότι φοβάται.Και μετά... κάτι μαγικό συμβαίνει!
Δείτε το βίντεο:


Περισσότερα θέματα για τον σχολικό εκφοβισμό εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)