Ο πιτσιρικάς που εξευτέλισε τους νταήδες του σχολείου του που του έκαναν bullying!

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Αποτέλεσμα εικόνας για Ο πιτσιρικάς που εξευτέλισε τους νταήδες του σχολείου του

"Βοήθησέ με Θεέ μου, νιώθω τόσο μόνος, είμαι μόνο ένα παιδί, δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα μόνος μου"...

"Πες μου Mr. Bully τι σου έχω κάνει; Ξέρεις ότι δεν έχω μπαμπά, ζω με τη μαμά μου".

"Δεν έχω λεφτά, παίρνεις όσα έχω.. κι όταν σου λέω δεν έχω, με χτυπάς. Κι όταν σε ρωτάω τι σου έχω κάνει, με χτυπάς πάλι"... είναι μερικοί από τους στίχους του τραγουδιού, που περιγράφει τις στιγμές που ζούσε ο Leondre στα χέρια των συμμαθητών του.

Ένας πιτσιρικάς, θύμα ενδοσχολικής βίας, βρήκε τη δύναμη κι όχι απλά μίλησε για τις επιθέσεις που δεχόταν από τους συμμαθητές του, αλλά τους έδειξε πόσο πολύ πιο δυνατός είναι, απαντώντας με τη μουσική!
Οι Bars and Melody, γνωστοί και ως BAM, είναι δύο φίλοι, ο ράπερ Leondre Devries ("Bars") και ο τραγουδιστής Charlie Lenehan ("Melody"). Πήραν μέρος στο βρετανικό τηλεοπτικό show "Britain's Got Taletn" το 2014 και πέρασαν κατευθείαν στα ημιτελικά, όταν ο επικεφαλής της κριτικής επιτροπής, Simon Cowell, πάτησε το "χρυσό buzzer".

Τερμάτισαν τρίτοι στον διαγωνισμό, όμως την ημέρα που εμφανίστηκαν στο show έκαναν με το μήνυμά τους κριτές και κοινό να σηκωθούν όρθιοι, για να τους αποθεώσουν.

Ο Leondre λίγα λεπτά πριν την ερμηνεία του "Mr. Bully - Hopeful" είχε αποκαλύψει στην κάμερα, ότι δεχόταν επιθέσεις bullying στο Δημοτικό, επειδή είχε μεγαλώσει χωρίς τον πατέρα του κι επειδή η μητέρα του δεν είχε μεγάλη οικονομική άνεση.

Για την ιστορία, ο μικρός κατάφερε μετά την εμφάνισή του να υπογράψει συμβόλαιο με δισκογραφική εταιρεία και να κυκλοφορήσει αυτό κι άλλο ένα τραγούδι - μήνυμα κατά της ενδοσχολικής βίας.

Δείτε το βίντεο:


Περισσότερα θέματα για τον σχολικό εκφοβισμό εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)