Εκπληκτικό τεστ παρατηρητικότητας: Κρατήστε τα μάτια σας σε αυτό το μπλε αυτοκίνητο και στο τέλος δε θα πιστεύετε αυτό που βλέπετε!

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
1426064407-f19c9085129709ee14d013be869df69b

Αυτό που θα παρακολουθήσετε στη συνέχεια πρόκειται για μία ευρέως γνωστή τεχνική στο marketing, η οποία δείχνει το εύρος της ανθρώπινης προσοχής… ή την έλλειψή της!

Ο λόγος που οι περισσότεροι παρατηρητές δεν είδαν καν την αλλαγή του σκηνικού πίσω από το αυτοκίνητο, οφείλεται στο φαινόμενο «τύφλωση αλλαγής» (change blindness). Αυτό παρατηρήθηκε και αναφέρθηκε πρώτη φορά από τον γιατρό, φιλόσοφο και ψυχολόγο William James, το 1890, αλλά πλήρης μελέτη επί αυτού πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά γύρω στο 1970.

Τα αποτελέσματα του παρακάτω πειράματος αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν ακόμη και τεράστιες αλλαγές που γίνονται στον περίγυρό τους όταν είναι επικεντρωμένοι σε ένα μόνο πράγμα…


Περισσότερα τεστ παρατηρητικότητας εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)