Ξεκαρδιστικές φωτογραφίες μωρών σε πολύ αλλόκοτες πόζες!

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

"Αγαπητή Μαρία Αντουανέτα, όταν μεγαλώσω, θα γίνω εσύ!"

"Μου τη δίνουν οι φωτογραφίες!"

 

"Φωτογραφία; Το αγαπημένο μου! Λατρεύω τις φωτογραφίες!"

"Γειά σου όμορφη... Τι κάνεις το βράδυ;"

"Μα γιατί,γιατί φωτογραφία; Αφού ήμουν τόσο καλό παιδί!"

"Ήρθε η συντέλεια του κόσμου! Θα πεθάνουμε όλοι! Αντίο κόσμε!" 

"Κάποια μέρα θα σας εκδικηθώ όλους!ΟΛΟΥΣ!"

"Μη με κρατάτε σας λέω, αφήστε με να τον δείρω!"

"Μμμ... Μπράβο,μπράβο! Πολύ ώριμα όλα αυτά."

"Όχιιιιιιι!"

"Με βάζετε εδώ, να κάθομαι μόνη μου, χωρίς φίλους για να με βγάζετε φωτογραφίες. Ε, κι εγώ θα κλαίω!"

 

"Τι; Φωτόγραφία; Μισό λεπτό, μισό λεπτό! Δεν είχαμε συμφωνήσει κάτι τέτοιο!"

 

"Μπαμπά; Τι πας να κάνεις;"

"Ποιοι είστε;" 

 

Η δεσποινίς εδώ, συνοψίζει τη γενική διάθεση όλων των ανωτέρω παιδιών, με τρόπο που η δημοσιογραφική μας δεοντολογία απαγορεύει να αναπαράξουμε. 

Περισσότερα θέματα με μωρά εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)