29 ζώα που άνοιξαν πόλεμο με τα Χριστούγεννα

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




Καλά που ήρθες αφεντικό, λιποθύμησε το δέντρο!







Επίθεση!







Σ' έπιασα φως!






Γιατί γελάς; Δεν είναι αστείο καθόλου.







Τι εννοείς όταν λες πως δεν είναι αυτό το νέο μου παιχνίδι;







Μμμμ, καραμέλες!







Σε παρακαλώ, σταμάτα.







Μην την ανεβάσεις στο facebook.






Θα πάρω εκδίκηση γι' αυτό.







Δεν το έκανα εγώ!






Πόσο ν' αντέξει ακόμα μια γάτα;






Ωχ!






Σου φαίνεται να μου αρέσουν τα Χριστούγεννα;






Κοίτα πόσα παιχνιδάκια για εμένα.






Αυτό φαίνεται νόστιμο.






Δεν αντέχω! Το σκάω από εδώ!






Το χτύπησα; Ουπς.






Αυτά τα φώτα είναι τόσο ζεστά.






Μπα! Αυτό δεν μοιάζει με εύθραυστο.






Είμαι λυπημένος, πολύ λυπημένος.






Θα το πληρώσεις αυτό, σύντομα.






Πολύ φωτεινό αυτό. Πρέπει να το φάω.






Βγάλ' το αμέσως από πάνω μου άνθρωπε!






Γιατί; Πες μου γιατί το κάνεις αυτό;






Ευχαριστώ για το κρεβάτι.






Ααααα!






Ούτε οι διακοπές είναι ευχάριστες.






Τρώω τα Χριστούγεννα...






...και τα μισώ!






Περισσότερα αστεία θέματα εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)