Τα τελευταία λόγια θανατοποινιτών

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

Τα τελευταία λόγια θανατοποινιτών

Η συγχώρεση, η επίκληση στο Θεό και τα τρυφερά λόγια αγάπης στα αγαπημένα τους πρόσωπα

Οι παρακάτω θανατοποινίτες εκτελέστηκαν σε φυλακές του Τέξας και η Εισαγγελία της συγκεκριμένης πολιτείας των ΗΠΑ έχει καταγράψει τα τελευταία τους λόγια πριν θανατωθούν. 

Ιδού μερικές περιπτώσεις 

Lisa Coleman, ημερομηνία εκτέλεσης 17 Σεπτεμβρίου 2014 

Στις 24 Ιουλίου 2004 η Coleman συνελήφθη στην κομητεία Tarrant του Τέξας για τη δολοφονία του 9χρονου γιου της. Η δήλωσή της πριν την εκτέλεσή της: 
«Θέλω να πω στα μέλη της οικογένειάς μου ότι τα αγαπώ. Αγαπώ τον γιο μου. Τα κορίτσια του θαλάμου θέλω να τους πω να έχουν το κεφάλι ψηλά. Πείτε στην Darlie ότι την αγαπώ. Να σας ευλογεί όλους ο Θεός. Είμαι καλά. Πείτε τους ότι τελείωσα δυνατή, σας αγαπώ όλους. Τελείωσα. Richie σ’ αγαπώ. Ευχαριστώ Brad και John. Ο Θεός είναι καλός…». 

Willie Tyrone Trottie, ημερομηνία εκτέλεσης 10 Σεπτεμβρίου 2014


Το 1993 ο 23χρονος τότε Trottie δολοφόνησε την πρώην αγαπημένη του και τον αδελφό της. 
«Nesha, σ’ αγαπώ. Ελπίζω αυτό (η εκτέλεση) να σε βοηθήσει να προχωρήσεις με τη ζωή σου. Titus, συγνώμη για τον πατέρα σου. Shan, Charlotte, Baisey, σας αγαπώ. T.T., σ’ αγαπώ, μείνε δυνατός. Michelle, Tammy, Damen, πηγαίνω σπίτι μου, να είμαι με τον Θεό. Είναι στο χέρι σας να με συγχωρήσετε, να είστε δυνατοί. Χριστέ μου, πάρε με σπίτι». 

Villegas, Jr., Jose Luis, ημερομηνία εκτέλεσης 16 Απριλίου 2014

Στις 22 Ιανουαρίου 2001, ο Villegas μαχαίρωσε θανάσιμα τρία άτομα κατά τη διάρκεια διάρρηξης. Τα θύματά του, μια 24χρονη Ισπανίδα, ο τρίχρονος γιος της και η μητέρα της, μαχαιρώθηκαν με απίστευτη βιαιότητα τουλάχιστον 30 φορές το κάθε ένα. 
« Πάντα έλεγα ότι αν έφτανα σε αυτό το σημείο, θα είχα ήδη πει όλα όσα έπρεπε να είχαν ειπωθεί σε όλους όσους αγαπώ και ήταν μαζί μου σε όλη αυτή τη διαδρομή. Σήμερα, συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν ακόμα τόσα πολλά που πρέπει να ειπωθούν.

Πρώτον, στους  αγαπώ όλους. Τα παιδιά μου, τους φίλους μου, όλα τα αδέλφια μου που μοιράστηκαν με εμένα τόσες εμπειρίες. Κρατάτε τα κεφάλια σας ψηλά. Σας αγαπώ. Δεύτερον, είμαι καλά. Έχω ειρήνη στην καρδιά μου και είμαι έτοιμος για το επόμενο ταξίδι. Αλήθεια είμαι καλά…».

Martin, Jerry Duane, ημερομηνία εκτέλεσης 3 Δεκεμβρίου 2013


Στις 24 Σεπτεμβρίου 2007, προκάλεσε τον θάνατο μιας σωφρονιστικού υπαλλήλου. 
«Θα ήθελα να πω στην οικογένεια Canfield ότι λυπάμαι. Συγνώμη για την απώλειά σας. Μακάρι να μπορούσα να τα έπαιρνα όλα πίσω, αλλά δε μπορώ. Ελπίζω η εκτέλεση να αποτελέσει για εσάς μια νέα αρχή. Δεν δολοφόνησα το αγαπημένο σας πρόσωπο, ήταν ατύχημα. Δεν ήθελα να συμβεί. Παίρνω όλη την ευθύνη. Στην οικογένειά μου, ξέρετε ότι είμαι σε ειρήνη. Ο Θεός είναι ο τελικός κριτής, ξέρει τι συνέβη. Σας αγαπώ όλους…». 

Jamie Bruce McCoskey, ημερομηνία εκτέλεσης 12 Νοεμβρίου 2013
 

Στις 5 Μαρτίου 1993 ο 28χρονος τότε McCoskey, αφού απήγαγε ένα ζευγάρι νεαρών, στη συνέχεια δολοφόνησε το 20χρονο θύμα και βίασε την 19χρονη αρραβωνιαστικιά αυτού. 

«Η καλύτερη περίοδος της ζωής μου είναι αυτή. Αν θα έπρεπε να το κάνω ξανά, δεν θα άλλαζα τίποτα. Με άγγιξαν τα φτερά ενός Αγγέλου. Αν θα άλλαζα κάτι, θα ήταν να πάρω μακριά τον πόνο των γονιών του Dwyer (σ.σ. το θύμα του). Το ξέρω ότι δεν θα απαλλαγούν ποτέ από τον πόνο γιατί είμαι και εγώ γονιός. Θεέ μου θέλω να πω κάτι: Εκτιμώ τους ανθρώπους που με βοήθησαν. Ξέρετε ότι σας αγαπώ…». 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)