Βρες το γλωσσικό λάθος #10

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
 
Παρακάτω υπάρχει μία φράση. Εσείς, αφού τη διαβάσετε, καλείστε να βρείτε ποιο είναι το γλωσσικό λάθος, αν φυσικά υπάρχει. Στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε την απάντηση. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν. Η σημερινή φράση είναι:


«
Θέλω εσένα να μου περιγράψεις το περιστατικό».


Ποιο είναι το γλωσσικό λάθος;











Απάντηση:
Στην ελληνική γλώσσα το υποκείμενο είναι πάντα στην ονομαστική. Εδώ λοιπόν η σύνταξη είναι η εξής: Ρήμα: θέλω, υποκείμενο: εγώ, αντικείμενο: να μου περιγράψεις το περιστατικό, ρήμα: περιγράψεις, υποκείμενο: εσύ (και όχι εσένα), άμεσο αντικείμενο: το περιστατικό, έμμεσο αντικείμενο: μου. Συνεπώς η σωστή φράση είναι:  «Θέλω εσύ να μου περιγράψεις το περιστατικό».   

Βρες το γλωσσικό λάθος #1 
Βρες το γλωσσικό λάθος #2 

Βρες το γλωσσικό λάθος #3 

Βρες το γλωσσικό λάθος #4 

Βρες το γλωσσικό λάθος #5

Βρες το γλωσσικό λάθος #6

Βρες το γλωσσικό λάθος #7

Βρες το γλωσσικό λάθος #8
Βρες το γλωσσικό λάθος #9





Αποστόλης Ζυμβραγάκης


Φιλόλογος 

 


Δείτε περισσότερα γλωσσικά λάθη εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)