Οι καλύτερες ατάκες για την ήττα της Βραζιλίας με 7-1 από τη Γερμανία

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

Ρε σεις χθες μέχρι να πάω τουαλέτα και να γυρίσω έχασα 4 γκολ!

Έλεος.... Σταματήστε επιτέλους να κοροϊδεύετε τη Βραζιλία... Εφτά-νει πια....


Η Γερμανία σκόραρε στο 11', στο 23', στο 24', στο 26' και στο 29'. Τζόκερ ο αριθμός 7!!!!

Φήμες λένε ότι η ήττα της Βραζιλίας ήταν για τις ανάγκες της διαφήμισης της 7UP

Embedded image permalink

Μπήκε ο μπαμπάς μου την ώρα που έβλεπα τον αγώνα Βραζιλία-Γερμανία και λέει "Κλείσε ρε το playstation και βάλε να δούμε το ματς."

Μη στεναχωριέστε εκεί στη Βραζιλία σας έχουμε κλείσει διακοπές όλα πληρωμένα για να χαλαρώσετε...στα Επτάνησα...

O μοναδικός Γερμανός που δεν σκόραρε με τη Βραζιλία ήταν αυτός με κινητά.
O μοναδικός Γερμανός που δεν σκόραρε με τη Βραζιλία ήταν ο Παλαιών Πατρών.

Στείλε τώρα goal στο 1234567 και σκόραρε και εσύ στο ματς Γερμανία-Βραζιλία (Χρέωση 1,20 ευρώ με Φ.Π.Α.)

Embedded image permalink

Γερμανία-Βραζιλία 7-1
Κομμένα τα Brasil,
Από σήμερα πέδιλο με κάλτσα!

Although some believe he was cut down by Hermannsdenkmal (Herman the German).
Τι είναι πιο γρήγορο;
✕ Το φως.
✕ Το 4G της cosmote.
✕ Ο Usain Bolt.
✔Tα Γκολ της Γερμανίας

-Ένα γκολ παρακαλώ! 
- 7σειιιιι!!!!!


-Ξύπνα αγάπη μου 8 πήγε!
-Τι έβαλαν κι άλλο;

Έλα Βραζιλία τράβα σπίτι σου....
Ωχ! τι λέω σπίτι σου είσαι....απλά κάτσε και δες μπάλα τώρα!!!


Αχ! Πείτε μου ότι τώρα που έχασε η Βραζιλία,
δεν είναι πια στη μόδα οι Βραζιλιάνικοι κώλοι... 
...γιατί με περιμένει ένα μεγάλο προφιτερόλ στο ψυγείο!

Έβαλα κι εγώ γκολ με την Βραζιλία....
Μεσίστια σήμερα...τα μπραζίλ στις παραλίες...

Αχ! Μωρό μου θέλω κι εγώ να μου κάνεις....
.......ότι έκανε η Γερμανία στη Βραζιλία...!!!

Βραζιλιάνος κροίσος...με 7 γράμματα...

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)