Ανέκδοτο: Τι είναι η πατρίδα...

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Πάει ο στρατηγός στο στρατόπεδο, βλέπει παραταγμένους όλους τους στρατιώτες  και λέει στον πρώτο: 
- Πώς σε λένε παιδί μου; 
- Γιώργο, στρατηγέ μου. 
- Τι είναι για σένα η πατρίδα; 
- Ε, δεν ξέρω, στρατηγέ μου. 
- Πίσω γρήγορα στην θέση σου και δέκα μέρες φυλακή!  φώναξε θυμωμένος ο στρατηγός.
Πώς σε λένε εσένα; ρωτάει τον επόμενο.
- Δημήτρη, στρατηγέ μου. 
- Τι είναι για σένα η πατρίδα; 
- Ε, δεν ξέρω, στρατηγέ μου.
- Τι; φώναξε ξανά εξοργισμένος ο στρατηγός. Δέκα μέρες φυλακή!
Πώς σε λένε εσένα; ρωτάει τον επόμενο.
-Μιχάλη, στρατηγέ μου.
- Τι είναι για σένα η πατρίδα; 
- Η μητέρα μου, στρατηγέ μου. 
- Μπράβο παιδί μου, πήγαινε στην θέση σου! αναφώνισε ο στρατηγός γεμάτος ικανοποίηση.
Πώς σε λένε εσένα, παιδί μου; 
- Μήτρο.
- Τι είναι για σένα η πατρίδα;
 - Η μητέρα του Μιχάλη, στρατηγέ μου!...

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)