Τι είπε ο Συμεών Κεδίκογλου στην ΟΚΠΕ για τις μετατάξεις, μεταθέσεις και αποσπάσεις

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

Οι θέσεις της ΟΚΠΕ :
Με αφορμή την αιφνιδιαστική υπουργική απόφαση  καθορισμού αριθμού θέσεων για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικές θέσεις φορέων του  Υ.ΠΑΙ.Θ., το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε.) διαμαρτύρεται για την παράφορα άδικη αυτή απόφαση του Υπουργείου, μη λαμβάνοντας υπόψη ότι στην ΠΕ εργάζονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 χρόνια ολόκληρα μακριά από τις οικογένειες τους περιμένοντας μια πολυπόθητη μετάθεση ή απόσπαση. Με την απόφαση αυτή κλείνει δια παντός για τους περισσότερους νομούς η πόρτα που οδηγεί σε μετάθεση και γίνεται αφάνταστα δύσκολη η απόσπαση.
Όλως παραδόξως και εντελώς ξαφνικά, προέκυψαν να υπάρχουν  εκατοντάδες  κενές θέσεις σε περιοχές για τις οποίες, λίγους μήνες πριν, οι αιτήσεις μετάθεσης συναδέλφων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 απορρίφτηκαν. Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων ΠΕ τιμωρούνται για την ασυδοσία της πολιτικής των μεταθέσεων και των διορισμών που ακολουθήθηκε επί σειρά ετών στη Δευτεροβάθμια. ΓΙΑΤΙ;
Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε.) απαιτεί:
• Την επανεξέταση των αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ΠΕ, εάν τα συγκεκριμένα κενά είναι οργανικά, και αφού ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις να προχωρήσει το Υπουργείο στην καταγραφή των εναπομεινάντων κενών και στην κάλυψή τους με συναδέλφους των αντίστοιχων ειδικοτήτων ΔΕ που ενδιαφέρονται να εργαστούν στην ΠΕ.
• Εάν τα κενά είναι λειτουργικά, να προηγηθούν  οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις  των εκπαιδευτικών ΠΕ.
Η Ομοσπονδία επανειλημμένα κατέθεσε στο Υπουργείο τις προτάσεις της για:

  1. Κοινό Πίνακα μεταθέσεων και αποσπάσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας για τις ειδικότητες που εργάζονται και στις δύο βαθμίδες, με την προϋπόθεση να υπάρχει κοινή μοριοδότηση των σχολείων με αναδρομική ισχύ, αφού είναι γνωστό ότι η μοριοδότηση των εκπαιδευτικών της Β/θμιας διαφέρει από τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας.

  1. Σύσταση νέων οργανικών θέσεων σε σχολεία με Ε.Α.Ε.Π. Οι ανάγκες αυτών των σχολείων για την εύρυθμη λειτουργία τους απαιτούν τουλάχιστον δύο οργανικές θέσεις για καθηγητές Φυσικής Αγωγής και  Αγγλικής Γλώσσας.

  1. Ενιαίο διδακτικό ωράριο και στις δύο βαθμίδες. Η συνεχιζόμενη διαφορά στο διδακτικό ωράριο μεταξύ των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης δημιουργεί μόνο προβλήματα και δε βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.

Το  Υπουργείο όφειλε να είχε, ήδη, λάβει υπόψη του τις προτάσεις της ΟΚΠΕ για ενιαίο- κοινό πίνακα μεταθέσεων και αποσπάσεων, έτσι ώστε να δύναται να προβεί οποιαδήποτε στιγμή στη δικαιότερη αναδιάρθρωση  του εκπαιδευτικού προσωπικού, δίνοντας τη δυνατότητα στα ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ να προβαίνουν στην τοποθέτησή όλων των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεσή τους με αντικειμενικά και αξιοκρατικά κριτήρια.
Αντιθέτως, η εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου δοκιμάζει πρακτικές που δε χαρακτηρίζονται από ουσιαστικό προγραμματισμό και απέχουν εκ διαμέτρου από συγκεκριμένους στόχους.
Η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλεί την τωρινή ηγεσία του Υπουργείου να αξιοποιήσει τις προτάσεις της προς όφελος όλων των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου.
Για το Δ.Σ. της Ο.Κ.Π.Ε.
Ο υφυπουργός απαντώντας  τόνισε ότι οι μετατάξεις θα προχωρήσουν, γιατί δεν μπορεί να συνεχιστεί η υφιστάμενη κατάσταση, να υπάρχουν, δηλαδή, υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί σε κάποιες περιοχές, ενώ αντιθέτως σε κάποιες άλλες να υπάρχει έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού. Υποσχέθηκε, ωστόσο, ότι θα μεταφέρει τα αιτήματά μας στον υπουργό κ. Αρβανιτόπουλο, ο οποίος χειρίζεται προσωπικά το ζήτημα των μετατάξεων. 
Κύκλοι του υπουργείου παιδείας

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)