ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ - 1.318 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών

(Technology Teachers’ Association)

Πτυχιούχοι ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ

Τ.Θ. 45015 – Τ.Κ. 13510 Αγ. Ανάργυροι Αττικής , Τηλ: 6973275324

URL: http://www.ete.gr/ , E-mail: ete@ete.gr

Αθήνα, 1 / 08 / 2013


ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ

 
1.318 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ


Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζοντας «εν κρυπτώ και παραβύστω» τη μεθοδευμένη προσπάθειά του να υποβαθμίσει την Τεχνικοεπαγγελματική Εκπαίδευση στη χώρα μας, σήμερα 1ηΑυγούστου 2013 με ανυπόγραφο έγγραφο(non paper) μέσω e-mail που έφτασε σε Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης ανακοίνωσε το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων, το οποίο και θα εφαρμοστεί από τον προσεχή Σεπτέμβριο. Σε αυτό η μεγάλη αλλαγή είναι η κατάργηση του μαθήματος της Τεχνολογίας ως αυτόνομο μάθημα που διδάσκονταν στην Α και Β τάξη, και η αντικατάστασή του από ένα μαθησιακό πεδίο με τον τίτλο:

¨Βιωματικές δράσεις – Συνθετικές – Δημιουργικές – Project ¨

Καταργείται έτσι χωρίς καμία τεκμηρίωση το μοναδικό τεχνολογικό μάθημα που είχε απομείνει στη Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση. Το μάθημα της Τεχνολογίας είναι ένα πρωτοποριακό μάθημα, που με διάφορες ονομασίες διδάσκεται εδώ και δεκαετίες σε όλα τα προηγμένα κράτη με στόχο την ανάπτυξη τεχνολογικών δεξιοτήτων στους μαθητές. Η κατάργησή του αποτελεί οπισθοδρόμηση για το εκπαιδευτικό μας σύστημα, ενώ θα οδηγήσει 1318 εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων που δίδασκαν το μάθημα στην απώλεια της οργανικής τους θέσης με ότι αυτό συνεπάγεται για το εργασιακό τους μέλλον.

Το ¨μάθημα¨ με το οποίο θα αντικατασταθεί, προφανώς είναι η συνέχιση του αποτυχημένου στην εφαρμογή του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας (Project) στα Λύκεια και θα το έχουν ανάθεση όλες οι ειδικότητες. Με τη μέθοδο αυτή το Υπουργείο Παιδείας σκέφτεται να λύσει το πρόβλημα της συμπλήρωσης ωραρίου των βασικών γενικών ειδικοτήτων! Φυσικά μια ματιά στη διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος δείχνει ξεκάθαρα ότι το αντικείμενο της Τεχνολογίας δύσκολα θα προτιμηθεί από τους μαθητές, οι οποίοι στην Α τάξη δεν θα έχουν καμία επαφή με Τεχνολόγο καθηγητή. Και φυσικά αυτό για τα Γυμνάσια που υπάρχει καθηγητής Τεχνολογίας με οργανική. Στα υπόλοιπα ούτε κουβέντα να γίνεται.

Η Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών καταγγέλλει τις προθέσεις αυτές του Υπουργείου Παιδείας και απαιτεί τη συνέχιση της αυτόνομης διδασκαλίας του μαθήματος της Τεχνολογίας, ανεξάρτητα από τις όποιες αλλαγές περιλαμβάνει το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου, την εισαγωγή ή μη μαθήματος Project κτλ


ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΟΡΤΑΣΑΝ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ


ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ


ΟΧΙ ΣΕ ΝΕΟ ΔΙΩΓΜΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ


Το Δ.Σ. της Ε.Τ.Ε.

2813a1.jpg

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)