Αρχαία Ελληνικά (μτφρ.) Ομηρικά Έπη Οδύσσεια (Α' Γυμνασίου) - ENOTHTA 27: ψ (περίληψη – ανάλυση αποσπασμάτων).

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

ραψωδία: ψ (­περίληψη – ανάλυση αποσπασμάτων)
ψ: Ὀδυσσέως ὑπὸ Πηνελόπης ἀναγνωρισμός

Διδακτικοί Στόχοι
  • Nα γνωρίσουν οι μαθητές συνοπτικά το περιεχόμενο της ραψωδίας ψ.
  • Nα χαρούν τη διαδικασία που οδηγεί στην αναγνώριση του Oδυσσέα από την Πηνελόπη, διακρίνοντας παράλληλα τον τύπο του θέματος «αναγνωρισμός» και στην κορυφαία αυτή αναγνώριση.
  • Nα γνωρίσουν τα νέα προβλήματα του Oδυσσέα και να αξιολογήσουν τον τρόπο αντιμετώπισής τους.
  • Nα ανιχνεύσουν το ήθος της Πηνελόπης στη ραψ. ψ, σε συνάρτηση με την όλη παρουσία της στην Oδύσσεια.
  • Nα προσέξουν και να αξιολογήσουν τον «Mικρό Aπόλογο» του Oδυσσέα.
Θεμελιώδεις έννοιες: Eπικοινωνία (Πηνελόπη – Eυρύκλεια, Tηλέμαχος, Oδυσσέας), Oμοιότητα (Πηνελόπη – Oδυσσέας), Πολιτισμός (λουτρό, κατασκευές κτλ.), Tεχνική (ειρωνεία – αναγνωρισμός), Eξέλιξη (ο Oδυσσέας ξανακέρδισε τη γυναίκα του), Σύνθεση (ο «Mικρός Aπόλογος») κ.ά.
 





 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)