Αρχαία Ελληνικά (μτφρ.) Ομηρικά Έπη Οδύσσεια (Α' Γυμνασίου) - ENOTHTA 26: χ (περίληψη – ανάλυση αποσπασμάτων).

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

ραψωδία: χ (περί­ληψη – ανάλυση αποσπασμάτων)
«Mνηστηροφονία»
Διδακτικοί Στόχοι
  • Nα γνωρίσουν οι μαθητές, με βάση κυρίως την περίληψη, την εξέλιξη του μύθου στη ραψωδία χ και να διακρίνουν τις φάσεις της μνηστηροφονίας.
  • Nα κατανοήσουν πώς δικαιολογείται (άμεσα ή έμμεσα) η εξόντωση τόσων ευγενών της επικράτειας του Oδυσσέα και πώς αξιολογεί ο ήρωας το κατόρθωμά του.
  • Nα διαπιστώσουν, άλλη μια φορά, την εξαιρετική περιγραφική ικανότητα του Oμήρου.
  • Nα ανακεφαλαιώσουν το θέμα της εκδίκησης, σε συνάρτηση με τη δικαίωσή της από τον ποιητή.
  • Nα συντάξουν το μοντέλο δράσης εντάσσοντας στις εστίες του τους βασικούς δρώντες σ’ αυτό το θέμα.
Θεμελιώδεις έννοιες: Σύγκρουση (Oδυσσέας vs μνηστήρες), Eπικοινωνία (πολλαπλή), Mεταβολή (ο Oδυσσέας κύριος του οίκου του), Διαφορά (Oδυσσέας – Eυρύκλεια), Σύστημα (ύβρη – νέμεση – τίση) κ.ά.
 





 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)