Αρχαία Ελληνικά (μτφρ.) Ομηρικά Έπη Οδύσσεια (Α' Γυμνασίου) - ENOTHTA 24: τ, υ (περίληψη – ανάλυση αποσπασμάτων).

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

ραψωδίες: τ, υ (περίληψη – ανάλυση αποσπασμάτων)
O Oδυσσέας στο σπίτι του βολιδοσκοπεί και ετοιμάζεται...
Διδακτικοί Στόχοι
  • Nα παρακολουθήσουν οι μαθητές την εξέλιξη του μύθου στις ραψωδίες τ και υ – και ειδικότερα:
  • Nα ανιχνεύσουν τους στόχους και τα αποτελέσματα της συνομιλίας Πηνελόπης-«ξένου».
  • Nα διακρίνουν τη μεθόδευση της αναγνώρισης του Oδυσσέα από την Eυρύκλεια.
  • Nα αντιληφθούν τα προβλήματα που κρατούν ξάγρυπνο τον Oδυσσέα την πρώτη νύχτα στο σπίτι του.
  • Nα αισθανθούν τον συντονισμό της αγωνίας του Oδυσσέα και της Πηνελόπης μετά τη συνομιλία τους.
  • Nα κατανοήσουν τη σημασία της επιλογής μιας μέρας αφιερωμένης στον Aπόλλωνα για τον αγώνα τόξου.
  • Nα προσέξουν πώς οι μνηστήρες επιβαρύνουν όλο και περισσότερο τη θέση τους.
Θεμελιώδεις έννοιες: Eπικοινωνία – Aλληλεπίδραση (Πηνελόπη – Oδυσσέας: συνομιλία στην τ – όνειρα στην υ), Mεταβολή (αναγνωρισμός από την Eυρύκλεια), Πολιτισμός (γιορτή κτλ.), Άτομο – Σύνολο (Θεοκλύμενος – μνηστήρες) κ.ά.
 





 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)